УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ЩОРІЧНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ІСТОРИЧНОЇ КОМІСІЇ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИДАНЬ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» НА МІЖНАРОДНОМУ КНИЖКОВОМУ ФЕСТИВАЛІ BOOKSPACE

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ МІЖРЕЛІГІЙНИЙ МОЛОДІЖНИЙ СЕМІНАР «КОВЧЕГ»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УЧАСНИКИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОСВІТНЬОГО СЕМІНАРУ ІНСТИТУТУ «ТКУМА» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ВИВЧЕННЯ ГОЛОКОСТУ «ТКУМА»

МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС ТВОРЧИХ РОБІТ ШКОЛЯРІВ, СТУДЕНТІВ, АСПІРАНТІВ ТА ВЧИТЕЛІВ «УРОКИ ВІЙНИ ТА ГОЛОКСТУ – УРОКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ»

Навчальний візит запорізьких школярів до Дніпра

09 грудня до Інституту «Ткума» і Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні» завітала група учнів багатопрофільного ліцею «Перспектива» м. Запоріжжя. Цей візит відбувся у рамках навчального проєкту «Сучасний діалог у полікультурному місті», який здійснюється за підтримки програми «Культурна Столиця».

Наукова співробітниця  д-р Олена Іщенко провела тематичне музейне заняття, в якому основна увага була зосереджена на темі Голокосту з урахуванням специфіки окупаційного режиму на українських теренах, акціях винищення євреїв у містах («Бабини Яри» України), а також інших геноцидах, хронологічно пов’язаних з Другою світовою війною (геноцид ромів, депортація киримли та інших народів Кримутощо).

Після тематичної екскурсії учні мали змогу поспілкуватися з д-ром Ігорем Щупаком щодо особливостей висвітлення певних історичних явищ на сторінках навчальних підручників, важливості вивчення та збереження історії спільного минулого. Керівниця освітнього відділу Інституту «Ткума» Ірина Піскарьова сфокусувала увагу молоді на подальшій дослідницькій та науковій роботі, участі у всеукраїнських та міжнародних програмах.

Заняття засвідчило прагнення молоді оволодіти знаннями з ключових питань історії, замислитися над страшними уроками минулого та запобігти можливості їх повторення у майбутньому.